måndag, oktober 29, 2007

Länge sen

Nu var det så där länge sen jag skrev här igen. Har tappat blogg-suget lite på sistone, men det är nog snart tillbaka hoppas jag :D
Har iaf haft det jättebra den senaste tiden. Umgåtts massor med Madde o barnen, haft såå mysigt. Nu har jag inte träffat dem sen i torsdags och jag saknar de massor! Blivit van vid att träffa de hela tiden ju :) Träffades ju varje dag mellan söndag och torsdag. Så roligt!!
Har även varit hos Cissi och hjälpt henne måla om i sovrummet. Skoj! O fick då även träffa Sushi en sista gång, stackarn har ju börjat känna av sin allergi även mot sin nakenfis så hon fick lämna tillbaka henne :( Lider med dig gumman!!!
Idag har jag fixat med Maddes present, hon fyller ju 25 på tisdag. Hoppas hon blir nöjd, för det är jag :)
Imorn blir det stan med Cissi och kanske Prison Break med Madde? You never know :)
Ska försöka bättra mig med detta bloggandet..
Bjuder på en söt bild på mina sötnosar Alicia o Isabell :)

Inga kommentarer: