fredag, december 14, 2007

Glad idag igen :D

Idag kom ett sms från syrran. Åååh min älskade sötaste syster! Har inte hört från henne sen i februari (eller var det kanske i somras?), och inte träffat henne sen i september förra året. Som jag saknar henne!
Hon ville ha min mailadress och lämnade även sin. Skrev ett mail till henne eftersom jag inte hade pengar på mobilen. Nu när jag loggade in på msn hade hon lagt till mig där!! (samt svarat på mailet). Asså detta är stort! Min syster - har msn. Haha, det hade man inte trott förra året. Då visste hon la knappt hur man drog igång datorn. Men nu har hon ju ny kille, antagligen hans förtjänst. Nåt gott kom det ur det alltså :) Jag är så glad! Jag hoppas det inte bara var något tillfälligt att hon satt vid datorn idag, utan att man kan höras ofta nu. För höras ofta betyder ses oftare. Borde göra det iaf. :D
Älskar dig systeryster!

1 kommentar:

Anonym sa...

que lindas que estan