onsdag, december 19, 2007

Senaste tiden

Igår var jag ute hos Linda igen, så även i fredags. Alltid lika trevligt :D
Övriga helgen var inte alls rolig.. hade nada att göra. Tänkte plugga lite men det blir ju aldrig. Men idag ska jag ta tag i det.
Verkar som jag har fått ögoninflammation oxå... fy.. Det bara rinner o rinner, och kliar o kliar..
Vi har möblerat om i vardagsrummet oxå. Velat göra det ett tag men tvekat då vi inte har så mkt möbler att fylla upp med när man har de på det här sättet. Men det blev bra! Ska nog ta fram julgranen nu så det inte blir så tomt, sen efter jul kanske vi har råd att köpa nåt skåp att fylla upp med. Behöver ju ändå förvaring! Har inte ändrat om allt på väggarna än och tv-bänken står fortfarande kvar på samma ställe så bilder kommer senare.
Nu ska jag fixa iordning lite, sen måste jag väl ta tag i plugget antar jag.
Tjo!

Inga kommentarer: