fredag, juli 27, 2007

Oklar morgondag

Ja egentligen är det ju redan imorgon eftersom klockan är två på natten, men men..
Det enda som är klart med morgondagen är att jag och Christopher firar 4 år och 10 månader tillsammans :D Grattis till oss! <3
Från början var det meningen att vi skulle vara kattvakter torsdag-söndag, men så blev det inte. Så då tänkte vi att vi skulle passa på att åka till Stockholm eftersom Cs bror inte är hemma och vi kunde låna hans lägenhet. Men så visade det sig att Cs syrra inte heller är hemma och det var ju de vi skulle upp och träffa. Så vi väntar.. kanske blir Stockholm nästa vecka istället.
Linda ska ha inflyttningsfest imorn iaf, men C är inte så pigg på att följa med och jag har ingen lust att gå själv.. Cissi e ju inte hemma heller.. Får se hur jag gör.
Tänkte åka till Öland och IKEA Kalmar imorn, men så såg vi att det skulle bli regn så det får bli kanske på lördag eller söndag istället. O på lördag kommer Cs syrra med familj till Ankarsrum så blir väl att va där ute rätt mkt i veckan.
Ikväll har vi iaf sett filmen Disturbia som har biopremiär imorgon. Den var ganska så seg i början, men helt okej. Sevärd iaf! Men vi får väl se om jag kan sova i natt ;) Jag är hyperkänslig..
Yeah, återkommer när jag har lite mer att komma med ;)
Trevlig helg!

Inga kommentarer: