onsdag, november 28, 2007

Adventsljusstake

Igår fick jag pengarna för solariet så idag var jag och Madde en sväng (eller rättare sagt hela dagen) på stan. Handlade inte speciellt mkt, mest julklappar till Christopher och katterna. Tänkte att jag kunde kosta på dem lite mer än jag redan gjort eftersom jag fick extra pengar nu :) Köpte dessutom en ny adventsljusstake. Hittade en jag verkligen gillade och som passar perfekt i vårt kök så jag slog till! 85:- på Åhléns, helt okej! Egentligen var den ju mer till Christopher för det är han som ville att vi skulle ta fram en, jag själv gillar inte julpynt alls. Så jag sa att om jag hittar en ny, stilren som passar till vår övriga inredning så går jag med på det. Den vi köpte förra året är varken stilren eller stabil (tippar jättelätt). Men mossa och ljus får han köpa själv! ;)
Imorgon ska jag vara barnvakt till Isabell för första gången. Det ser jag fram emot jättemkt! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!
Hoppas ni har haft en trevlig helg. Blev det någon sväng till Kalmar? Ja, jag vet vilken "ugglelykta" du menar, den är riktigt mysig o fin. Hittade du nån sån?
När det gäller soffbord så vet jag bara att jag vill ha ett i vitt, men det får gärna vara med silverben. Har hittat några som jag gillar men det är frågan vilket som kan tänkas bli snyggast. Beslutsångest! Väntar med att köpa ett nytt innan vi fått soffan så att man inte köper ett för stort eller så.
Helgen har varit ganska regning och tråkig. Jonas va till sin pappa och fixade med bilarna, jag var hemma o satte upp granen o fixade med lite allt möjligt. Igår va vi till Katrineholm och firade min mamma som fyllde år i lördags.
Ha det bra! Kram