söndag, november 18, 2007

Inredning var det ja..

Det var ju tänkt från början att jag skulle blogga mest om inredning. Så har det ju inte blivit, som ni kanske märkt. Tyvärr. Jag vet liksom inte vad jag skulle kunna tänkas skriva om eftersom vi just nu har alldeles för lite pengar för att göra om nåt överhuvudtaget här hemma. Däremot har jag hur mkt tankar och ideér som helst om vad jag skulle vilja göra! Vill ju måla vitt typ överallt (kanske inte i köket), sätta fondtapeter lite här och var och köpa massa nya möbler. Ett projekt är påbörjat dock, nämligen hallen. Har tagit ner krokarna och hängt in ytterkläderna i en av garderoberna (som sedan ska bli snygg så vi kanske kan tänkas ta bort dörren). Dessvärre gör ju detta att hallen just nu ser väääldigt tråkig ut. Väggen där ytterkläderna hängde förut är nu tom med tre skitsnygga (inte) hål och ett tomt skoställ. Yeah, nya inredingstrenden. Jag medger att jag var lite snabb med att ändra om. Haha. Men men, det kommer, det kommer...
Till dess får jag lov o fortsätta sukta på alla era underbara inredningsbloggar :) Ni är såååå duktiga!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej svejs!
Ja, det är ju bra lustigt att jag kan få Alfa-kassa, men inte du. Jag trodde inte att jag kunde få det eftersom jag har pluggat, men förmodligen kan det vara så att jag hade dagar kvar sen innan jag började plugga. Fast jag vet inte, de är ju bra knepiga iaf :p
Ja du, det händer väl inte så mycket här. Ska nog träffa en kompis i veckan och åka in till stan nån dag och leta efter julklappar :)
Vad händer hos dig då?
Läste om dina inredningsplaner. Jag har också massa planer, det är bara den ekonomiska biten som sätter stopp =/ Får hoppas att man har möjlighet att förverkliga sina drömmar inom en snar framtid :)
Soffan kommer vecka 50. Vet inte vilken dag än, men de skulle ringa om det.
Ha det bra! Kram

Anonym sa...

Hej fina fina vännen! Ska nog träffa syrran imornkväll så nu tycker jag vi bokar in en träff på torsdag kväll! I värsta fall kan jag troligtvis även större delen av fredagen...Ska jag boka en bana? ;)

Thina sa...

Haha okej, då skippar vi det då! Tid o plats då? =) Kramis