fredag, november 23, 2007

Lyckad vecka

Den här veckan har varit jätterolig (trots att Madde och barnen lyser med sin frånvaro sen i onsdags förra veckan *snyft*), har träffat kompisar och haft riktigt trevligt! I måndags åkte jag ut till Linda i Dagsbo. Hade en jättetrevlig dag med vännen som jag saknat något grymt! I tisdags blev det en visit hos Cissi, sen på kvällen träffades vi en snabbis igen med karlarna på McDonald's. Den kvällen kom även mamma, pappa och brorsan på en fika :) Igår, onsdag, hände inget direkt.. pratade med Madde på msn, som jag har saknat henne när hon varit i Stockholm! Idag har jag varit hos fina Thina! Hon bjöd på jättegoda varma mackor med kantarellstuvning och tonfiskröra *mums* Sen såg vi film, "A Mighty Heart", och sen var det ju Medium såklart. Godis till det :)
Imorn ska jag nog ut till Linda igen :) O på kvällen ska vi umgås med mina goa föräldrar. De ska bjuda på bio, "Härmed förklarar jag er Chuck and Larry", och innan filmen tänkte vi bjuda på nåt gott, kanske varma mackor :) Nice!
Hoppas alla andra oxå har en bra vecka!

Saknar dig Madde... o mina fina fisungar Alicia o Isabell! *kärlek*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!
Får hoppas att allt löser sig nångång med pengar och renovering så att man kan förverkliga några av sina drömmar iaf :]
Soffan som vi har beställt är 2,5 sits + schäslong i ganska ljust tyg. Svårt att säga vad det är för färg, den är typ tvåfärgad. Tyget heter iaf Whitecap. Var först sugen på en soffa i nougatfärgat tyg men då skulle soffan ha kostat ca 12.300:- Men nu fick vi den för 8995:- Liiite skillnad. Har vi råd att köpa ett nytt soffbord istället. hihi.
Hoppas ni får en trevlig helg och att bion är rolig! Ha det fint! Kram