lördag, november 17, 2007

Roadtrip med älskling

Igår var jag och älskling ute på en liten roadtrip. Fick pengar av mamma o pappa att köpa vinterskor för, så nu var jag ju bara tvungen att ta tag i det köpet ;) Så vi kollade först här i stan, men hittade inget (hade ju bestämt mig för att hitta riktigt billiga så jag skulle få pengar över hihi). Så vi åkte till Vimmerby, men där kostade skorna typ 500 spänn på rean, så vi tröttnade rätt snabbt. Blev en sväng till Linköping istället, och tur var väl det! Gick in på Skopunkten och fyndade rejält! Christopher fick ett par och jag två par och hela kalaset gick på 498:-!! :D Mina kostade bara 99:- st (på rean) men eftersom det är "ta 3 betala för 2" där så fick jag båda paren för 99:-! Så nu har jag lagt ut det ena paret på Tradera, hehe. (ska behålla de bruna)

Blev även klar med ALLA mina julklappar, hur skönt som helst!! Hade problem att hitta till vissa, men det löste sig till slut. Mammas och pappas var jag ju klar med sen innan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att ni hittade vinterskor till er båda, i Linköping av alla ställen! Haha! :]
Äldre Litteratur... Ja, det låter svårt det, men hoppas att du klara tentan iaf. När ska du göra den då?
Japp, jag får bidrag, har Alfa-kassa nu så lite pengar får jag varje månad så vi behöver inte leva på nudlar o vatten. Hehe.
Vad skönt att ha alla julklappar färdiga redan. Jag har inte köpt en enda så det blir väl samma visa i år igen att man är sent ute som alla andra o trängs :p Men jag ska försöka åka in till stan i veckan o börja leta efter hälften iaf :p
Ha det fint! Kram