torsdag, januari 10, 2008

2007 i bitar

Jag har visst lite svårt att hålla mig till det jag säger, men när Lina hade lagt ut denna listan som jag inte hittade innan (använde den förra året också) var jag ju bara tvungen att fylla i den jag med ;)

Here we go again!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, klarat ett helt år utan inkomst.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ingen aning, kommer inte ihåg att jag hade några, men antagligen höll jag dem inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Madde och Jonas fick söta lilla Isabell och därmed blev Alicia storasyster :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, men jag var på morfars begravning i januari (han dog alltså i december 2006)
5. Vilka länder besökte du? Inga
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? En inkomst!!!, resor...
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Morfars begravning, hemskt!
8. Vad var din största framgång 2007? Lyckats försörja mig själv nästan varje månad trots allt..
9. Största misstaget? Att jag inte gjorde den där förbaskade tentan..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har varit förkyld fler ggr än nånsin på ett år.
11. Bästa köpet? Mina senaste tillskott till garderoben för det var välbehövligt :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar.
15. Gjorde någonting dig riktigt glad? Katterna, och de få ggr jag hörde från syrran.
16. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Kommer antagligen ändå inte komma ihåg vilket år dem kom ut..
17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare.
18. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat och pluggat.
19. Vad önskar du att du gjort mindre? Käkat godis.
20. Hur tillbringade du julen? Först med Christophers familj i Ankarsrum, sen med min familj hos mormor i Gamleby.
22. Blev du kär i år? Nej, har ju redan min underbaring :)
23. Hur många one night stands? Skulle aldrig falla mig in om jag så var singel!
24. Favoritprogram på TV? O.C.
25. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nix, tror inte det.
26. Bästa boken du läste i år? Vet inte.
27. Största musikaliska upptäckten? Marie Picasso. Släng dig i väggen Celine Dion!
28. Något du önskade dig och fick? Jaa då.
29. Något du önskade dig men inte fick? Ja.
30. Årets bästa film? På smällen! Hutlöst rolig..
31. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Hade massa folk här, vännerna, familjen och släkt.
32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, gissa vad!
33. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Slashas, haha!
34. Vad fick dig att må bra? Katterna, Christopher, Madde o barnen...
35. Vilken kändis var du mest sugen på? ????
36. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? Regeringsbytet... what a mess!
37. Vem saknade du? Min syster, farfar o morfar, Whipp...
38. De bästa nya människorna du träffade? Man träffar inte så mkt nytt folk i Västervik ;)
39. En värdefull läxa du lärt dig i år? Ingenting är omöjligt.
40. Citera en sångtext som summerar ditt år: ???
41. Vilka var 2007 års bästa låtar? Apologize, Grace Kelly mfl.
42. Hur många personer kysste du i år? EN!
43. Vilken var årets bästa fest? Nyår! Fast det var mer en middag, men skoj hade vi!
44. Flyttade du under året? Nej, home sweet home!
45. Var du otrogen? Aldrig!
46. Vad var det värsta som hände? När jag fick veta att jag inte längre var berättigad a-kassa.
47. Tror du 2008 blir ett bättre år än 2007? Ja, jag är så taggad till att ha ett underbart år! :)
48. Om du fick göra om en sak från året vilken skulle det vara? Jag skulle plugga istället för att sitta vid datorn..
49. Vad var det dummaste du gjorde under året? Handlade på konto. Igen och igen och igen.
50. Vad var det klokaste du gjorde under året? Sålde av lite grejer och betalade av en stor skuld.
51. Vilket var årets pinsammaste ögonblick? Har nog inte varit med om nåt pinsamt ...

Inga kommentarer: