fredag, januari 04, 2008

2007 kort och gott

Jag veeeet, jag skulle inte älta 2007 något mer, men jag hittade iaf en lite roligare lista så här kör vi!

Årets plagg: Mjukisbyxor och stora t-shirtar för min del, känner att jag var nog lite väl mycket slashas förra året ;P
Årets stilikon: Sophia Bush!
Årets fem bästa köp: Har inte kunnat köpa så mkt i år..
Årets bästa fester: Det var inte mkt till fester förra året, men roligaste kvällen var nog nyårsafton :)
Årets konserter: Gick inte på någon konsert förra året.
Årets musikaler: Ingen musikal heller.
Årets omställning: Att jag fick lära mig leva på 0:-/månaden, tufft men det gick ju uppenbarligen! Tack Tradera för det!
Årets sjukdom: Lite väl många förkylningar
Årets resa: Ja det får väl bli den till Vaxholm
Årets nytillkomna: Sötaste Isabell :)
Årets överraskning: När Linda sa att hon var gravid, snacka om gravidchock ;)
Årets bästa present (som jag fick): Pengar ;)
Årets bästa present (som jag gav): Oj, det får ni fråga dem jag gett presenter..
Årets låt: Apologize
Årets film på bio: Såg bara en film på bio, The Kingdom, faktiskt jäkligt bra!
Årets TV-program: Mitt kära O.C, som även lades ner detta året...
Så var vintern: Började inte särskilt bra, morfars begravning och så fick jag reda på att jag inte längre hade rätt till a-kassa...
Så var våren: Fortsatte även den i samma anda..
Så var sommaren: Sommaren regnade bort! Men vi hade ganska trevligt ändå, lite olika dagstripper, en sväng till älsklingens syster och familj i Vaxholm, en trevlig midsommar med både vänner och familj, Isabell kom till världen.. så ja, over all var den helt okej!
Så var hösten: Under hösten blev det mycket bättre. Fortfarande inkomstlös, men nu började det sociala livet bli roligare. Madde o Jonas med barn flyttade tillbaka till den här sidan av stan, vi började umgås mer än nånsin och jag har då inte roligare med nån annan än med Madde. TV-kvällar hit, middagar dit och så massa shopping i stan förstås ;)
Detta minns svenskarna av 2007: Massa dumma nya regler iom nya regeringen, det är iaf vad jag kommer minnas av 2007.

Japp, det var mitt år. Så låt nu för i h.....ete detta året bli såååå mycket bättre!!

Inga kommentarer: