lördag, januari 05, 2008

Vårt älskade hem!

Sitter här och tänker på hur mycket jag vill byta ut alla våra ekmöbler till vita möbler och att jag vill måla alla väggar vita osv. Men när jag tänker efter så är jag ganska nöjd ändå. Tänk så annorlunda våran lägenhet ser ut nu mot när vi flyttade in. (Obs! De nya bilderna är inte riktigt sanna, har ändrat mycket efter de också men det får duga, ni ser ju iaf hur annorlunda det ser ut mot i början)

Köket nu (ytterliggare ändringar har skett, men i det stora hela ser det ut så här):
Köket innan renovering och inköp av nya möbler (tyvärr har jag ingen bild innan vi målade luckorna och bytte handtag men en skymt får ni om ni kollar lådfronterna):
Vardagsrummet för ett tag sen (nu ska det bli mer vitt, och så har vi möblerat om):Vardagsrummet innan (detta skäms jag såååå mycket för!!):Sovrummet för ett tag sen (även här är det uppdaterat en hel del sen fotograferingen):Sovrummet ett tag efter att vi hade flyttat in för 3 år sedan:Hallen (jag blir inte klok på hallen, ingen aning om vad jag ska göra med den!):
Hallen innan:

Inga kommentarer: