måndag, augusti 13, 2007

Golf, middag, frisering och Skrållan..

En händelserik dag, har hunnit med mycket trots lång sovmorgon. Fler sådana dagar tack!
Dagen började med att Christopher klippte mig igen, kände att jag ville ha lite kortare iaf. Ska boka tid hos frissan så fort vi har råd, ska klippa upp det så det blir en frisyr av det, just nu är det ju bara avklippt för att slippa det risiga.
Sedan åkte vi till Åhlens för jag behöver ett nytt fotoalbum och ett limstick till att få in bilderna med.. men det fanns bara jättedyra så ska nog kolla i Stockholm istället. Anki kan säkert tipsa om nåt bra ställe.
Efter det bar det av till golfbanan där vi mötte upp mamma, pappa, brorsan och hans tjej Lina. Alla slog några bollar (utom jag), sen följde vi med pappa o brorsan ut på banan en sväng. Efter det blev det käk hos mamma o pappa. Kebab i pitabröd, guuud så gott det var! Måste vi testa o göra hemma nån gång :)

(Haha, dagens roligaste bild! Pappa o älskling)


(Lina, brorsan o pappa)

(Jag o mamma)

Hade med oss katterna också så de fick vara ute lite, men Bianca vägrade gå ur buren som vanligt.. hon slapp till och med kopplet och kunde gå in och ut hur hon ville, men nix. Söto!
(Min lillebror o min rädda katt)

(Min vackra älskling ute på grönbete)

När vi kom hem var det dags att bege sig till Skrållan och släppa in henne. Hon satt och väntade på trappan. Jag tror hon trivs bäst inne faktiskt..

(Älskling och Skrållan)
Ikväll har jag varit duktig och rensat i kökslådorna.. vadå 3 gamla telefonkataloger, vadå hundra miljoner bruksanvisningar, vadå julkort sen 2005? Inte rensat på 100 år kanske? Haha, ja det va dags!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh va du hade uppdaterat,skoj,skoj! måste läsa,hihi! nej absolut inte gumman att ja menade dig.aldrig i livet! finns "vissa" andra personer som e sådana! hum..ja som tror sig va bättre än andra lixom.ja tragiskt! men de e absolut inte du,va bara tvungen o få skriva av mig lite! gud när ska vi till ikea egentligen? Fan i höst,då ska vi dit i varje fall o köpa saker,hoppas vi kan åka alla 4,va så skoj förra gången!puss älskade vännen

Anonym sa...

Hej hej!
Sorry att det har dröjt innan jag svarat, men som du säkert redan har läst så har vi inget fungerade internet hemma. Ska iväg o köpa ett nytt modem ikväll, får hoppas att det funkar sen. Man blir ju så rastlös utan internet! Gaah! Men men här är det iaf bara bra, dagarna rullar på. Hoppas allt är bra med er också, o va fin du blev i håret. Jag ska också ta o klippa mig snart, ska ju på bröllop om ca 1 månad då vill man ju va fin :)
Smart att måla fönsterbrädorna, det blev snyggt!
Nå, ha det fint, vi höres! Kramar