onsdag, augusti 15, 2007

Jag blir så jävla glad!

Förlåt Cissi att jag hänger ut dig helt offentligt nu, haha, men jag blev så jävla glad så jag bara måste :) Blir man glad eller blir man glad när man efter en lång hård dag (haha) sätter sig vid datorn, öppnar upp msn och läser följande:
Tilia säger:
vart e du lixom?
Tilia säger:
inte hört ett knyst från dig på hela dagen ju
Tilia säger:
hör av dig gumman
Tilia säger:
vart fan e du?
Tilia säger:
fattar du att jag saknar dig gumman
Tilia säger:
gud, jag älskar dig som vän
Tilia säger:
du e bäst
Tilia säger:
gumman,va gör du?
Tilia säger:
ses på fredag ju.. Puss puss

Åh, jag säger bara det, lyckliga, lyckliga jag som har denna underbara vän!! Å jag kan inte säga det ofta nog! ÄLSKAR DIG VÄNNEN!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi! gör inget gumman! tur du blev glad i varje fall,hihi! love you..puss

Anonym sa...

haha...årets roligate skämt el? jag kommer verkligen inte o få jobben,haha.puss

Anonym sa...

Visst är det härligt att ha sådana riktiga vänner?! :) Dem växer inte på träd. :)