lördag, augusti 11, 2007

Inredning? Javisst!

Det har inte blivit så många inlägg om inredning tyvärr. Men jag tänkte ändra på det framöver, det är ju ändå min stora passion :)
Jag har tagit lite bilder på mina favoritdetaljer i hemmet. Eftersom jag inte är klar med helheten än tänkte jag vänta med att lägga upp bilder på hela lägenheten. Det får bli när jag är nöjd. Men här kommer ett smakprov på några av mina favoriter. Alla gick tyvärr inte att ta kort på med min sunkiga kamera som inte klarar av närbilder...
Hörnan i hallen:
Min nya fina diskmedelspump:
Mina fina grytunderlägg i ek som jag fått av Christopher:
Min taklampa i sovrummet:
Mina snygga vaser på vardagsrumsgolvet:
Tavlor på mina pälsklingar som hänger i hallen:
Jag har många fler favoriter, men det får bli en annan gång :)

Inga kommentarer: