torsdag, augusti 09, 2007

Vad har hänt sen senast?

En liten uppdatering av de senaste dagarna kanske vore på sin plats? Hm... jag har klippt mig! Idag klippte jag lugg.. dock inte världens rakaste, men en lugg är det iaf. O igår klippte Christopher det på längden, typ 20 cm, så nu har jag inte så långt hår längre. Såå skönt att bli av med det risiga i topparna. Mkt ris kvar dock eftersom hela håret är risigt, men det värsta är borta iaf. Bestämde mig för att gå till frissan och klippa mig i nån kort frisyr, men ska nog vänta ett tag iaf.. What else? Jo, vi håller på och fräschar upp lite i lägenheten.. vit färg is da shit! Tänk va lite vit färg kan få det att se så mkt renare och snyggare ut. Nu är iaf en sak avklarad, nämligen fönsterbrädan i sovrummet. (bild här nere). Sen ska vi ta fönsterbrädan i köket (den i vardagsrummet bytte vi ut helt för några månader sen), dörrarna, karmarna, inuti garderoberna och städskåpet.. kommer kännas så mkt fräschare sen! O så ska vi ju måla vardagsrummet och hallen vit. I hallen vill jag dock ha en fondtapet. Vit såklart med nåt mönster ;) Vitt, vitt, vitt!!
Har sett film också. Såg En dag i livet, med Jennifer Lopez, Morgan Freeman och Robert Redford. Såå sevärd!! Igår började vi kolla på Simpsons-filmen, men Christopher somnade så vi fick pausa och idag har det inte blivit att vi sett den. Var ju hos Madde ikväll och hade Girlylicious. Alicia är så grymt söt!! Ska nog ta med henne hem nästa gång ;)
Här är bilderna på fönsterbrädan!
Före:

Efter:

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att fixa iording hemma, håller oxå på för fullt, så kul! =) Kram