torsdag, augusti 30, 2007

Snart skuldfri..

Jag har börjat tradera lite igen. För de pengarna har jag tänkt bli skuldfri, ska bli såå skönt. Häromdagen betalade jag in över 2000:- till min HM-skuld för pengar jag fått genom att sälja saker på Tradera och minskade där med den skulden till hälften. Snacka om skön känsla! Trodde det skulle kännas surt, men det känns verkligen som att pengarna går till nåt bra! Denna månaden kan jag om jag har tur betala av den helt, iaf nästan. Sen tänkte jag gå på Ellos-skulden, men det kommer inte bli lätt för den är väldigt hög och jag har snart inte mer saker att sälja ;)
Nästa lördag ska jag och Madde stå och sälja saker på torget, då hoppas jag få ihop tillräckligt mkt så det täcker det sista på HM-skulden... har än så länge fått ihop halva av det som är kvar nu efter insättningen häromdagen..
Svammel svammel.. nu ska jag återgå till disken :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst sms.ar dig när jag kommer till omklädningsrummet, blir bra det. Kramar!