torsdag, augusti 16, 2007

Inredningstankar

Det snurrar i mitt huvud, så mkt jag vill ändra här hemma.. Vill så mkt, men kan så lite pga pengabrist. Så jag håller på å tänker så det knakar vad man kan göra om av det man redan har. Imorn ska jag göra tavlor av ett par gardiner. Hihi. Får väl se om det blir fint eller ej. Sen ska vi köpa vit sprayfärg så ska vi åka till Ankarsrum och spraya min gamla svarta kandelaber som bara stått i förrådet och samlat damm. Kanske jag även sprayar mitt röda plåttidningsställ samtidigt, går säkert att ha här på kontoret. Vad mer? Funderar på att byta ut ekramarna i hallen till de vita som står i förrådet. Återstår att se.

Idag har vi iaf varit och ätit mat i Ankarsrum. O ikväll har jag varit hos Madde o haft Girlylicious, det är ju onsdag ;) På vägen därifrån stannade vi en stund hos Skrållan så hon fick lite sällskap eftersom vi släppte in henne så tidigt idag, det regnade ju.

Natti...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Varför hör du aldrig av dig?! =( Ställer in idag, om du nu ens kommer ihåg det...

Anonym sa...

Hej! oj så skoj om han får jobb där! hoppas,hoppas! killar har ju alltid så lätt o få jobb,morr! hihi.puss

Anonym sa...

Jag har ju skrivit till dig en massa gånger på msn, men har aldrig fått ngt svar

Anonym sa...

Jasså, har inte fått några mess från dig alls. Måste varit ngt fel på msn då. Sorry blivit lite missförstånd, förlåt att jag blev sur! Förlåter du mig? Får ses nästa vecka!? Kram

Anonym sa...

Nej får inget om man e offline. Ja vet faktiskt inte när, måste planera in gym oxå, måste ta tag i det igen, återkommer när jag vet när jag kan, några särskilda dagar som passar dig bättre...? Kram

Anonym sa...

måndag o onsdag blir det nog träning, så någon dag utöver det går nog bra...säg du...kram

Anonym sa...

Tisdag blir bra! Komma till mig då? Bekräfta gärna att du kommer på tisdag fm isf, till min blogg - e väl säkrast. =)

Anonym sa...

Hej! Tack för din kommentar på min blogg. :)

/Malin

Anonym sa...

Gullig du är som har länkat till mig. :) Jag kan länka till dig på min andra blogg som är

http://stylefashion.blogg.se/

Jag uppdaterar inte den lika ofta då jag inte känner någon motivation till det nu.

Jag länkar bara till heminredning på heminredningsbloggen (inspiration&desing) för annars skulle det bli så hemskt många länkar. :) Hoppas du förstår. :)

Kram