lördag, september 29, 2007

5 år tillsammans!

Igår (läs i förrgår) firade jag och älsklingen 5 år tillsammans! Vart tar tiden vägen? Känns som det var igår jag gick in i studion på gymnasiet och fick se den underbaraste människan jag någonsin träffat!! Är så glad att det fortfarande är vi :) O efter 5 år är vi en lägenhet, en utlandsresa och två katter rikare, kan ju inte bli så mycket bättre i mina ögon :)
Vi firade iaf med god mat, kycklingwok och ris, efterrätt blev blåbärspaj och vaniljsås. Såg en jätte härlig film, Music and lyrics med Drew Barrymore och Hugh Grant. Spelade självklart även ett parti Super Mario ;) Ett måste ju! En helt underbar dag med min älskling och våra älskade små hårbollar! Mer kan man inte begära! *kärlek*

Ikväll har jag varit hos Linda och kollat på film. Såg Georgia Rule, en kanonfilm precis i min smak! Hade en mysstund med hennes äldsta kisse Nala med.. hon brukar alltid gå undan men idag kröp hon upp tätt intill och la sig på mitt bröst, sååå söt :) O deras hund Nadja är ju bara helt galen, haha! Linda börjar se väldigt gravid ut nu oxå. Hade med en present till henne, en jättesöt barntavla. Fick se alla barnkläder hon har köpt med, så gulligt!
Om man skulle snasa kanske.. imorn e det partaj, min lilla lillebror fyller 20 på torsdag så imorn ska vi fira med pompa och ståt ;)

Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad mysigt..låter som en perfekt dag:) puss