tisdag, september 25, 2007

Weeeeiiii!!! Härliga känsla!

Jag har precis betalat in det sista på HM-skulden!! Fatta vilken befriande känsla att bli av med en skuld! Gaaaah!! Jag är så lycklig just nu! Thihi.. trodde aldrig man kunde bli lycklig över en sån sak men oj, vilken känsla. *glad*
Imorn ska jag ner till Arbetscentrum, nu är det dags att skuffa ut mig på praktik igen tydligen. Men det betyder ju lite klirr i kassan iaf, så det e ju bra :) Sen blir det stan med Madde, och sen Girlylicious-kväll såklart :D

4 kommentarer:

Lina Bergman sa...

congrats:)

Anonym sa...

Grattis på femårsdagen! Wow! =)
Har beslutat att inte åka iväg i helgen, så ingen kattvakt behövs. Kram

Anonym sa...

grattis på femårsdagen!!! hoppas ni firar ordentligt och får en underbar dag! kramar

Lina Bergman sa...

hmm. tror jag fixade det nu. nej vi har inte hört nåt än..lite nervös...men får vi den inte är det ingen större katastrof, vi hittar nåt annat isf.

hur firade ni igår? otroligt, fem år har gått så fort! bra jobbat!:)
kramkram