tisdag, september 25, 2007

Kastar bort mitt liv! / Ska ta tag i mitt liv!

Ibland undrar jag vad jag håller på med egentligen. Jag har så många drömmar och så mycket potential, men jag bara slänger bort det. Jag är för lat och alldeles för hemmakär. Varför gör jag ingenting av mitt liv istället? FYRA år har jag kastat bort känns det som. För inte har jag väl gjort nåt av värde sen studenten? Knappast. Jag vill börja leva! Tjäna egna pengar! Bli lycklig! Uppleva saker! Se världen! Jag ska ta tag i mitt liv nu. Första steget blir imorgon, då ska jag börja plugga till tentan jag måste göra i höst. Sen ska jag ner till stan och fixa personbevis någon dag i veckan så jag kan söka utbildningar till våren. Sen var det dags att ta tag i det här med övervikten... så jag kan må bra! Cykla, cykla, cykla!!!

Imorgon har jag antagligen glömt allt igen...

Inga kommentarer: