söndag, september 30, 2007

Min Nina!!

Jag har haft en underbar kväll med min underbara Nina! :) Hon kom hit runt 7, så satt vi och snackade lite om hittan o dittan, sen åkte vi bort till Höhöhallen och skulle köpa snacks.. haha, vi handlade godsaker för nästan 200 spänn! Det är vi i ett nötskal. Men det blev ingen picknick på mattan iaf som när jag bodde hemma. Då käkade vi alltid ostbågar och drack cocacola mitt på golvet (på mattan) i mitt rum. Det var goa tider det!
Kollade på film också, alla tre (Christopher), såg Evan den allsmäktige. Helt okej, riktigt rolig stundtals. Sevärd iaf! Nu åkte hon precis hem.. hoppas vi ses några fler ggr innan hon åker hem på torsdag förmiddag.

(Förlåt Nina, men jag var bara tvungen! Du e så söt!! )

Bjuder på en nyare bild på min söta Nina (till vänster, jag till höger) också, bara för att kompensera ;)

Inga kommentarer: