lördag, september 15, 2007

En kanondag!

Idag har jag hunnit med en hel del. Thina kom hit lite innan ett, jag bjöd på lunch; lax med pasta och ostsås. Såå gott! Om jag får säga det själv ;) Hon fick även en lite försenad födelsedagspresent. Från början skulle den blivit för tidig, men så blev ju lilla jag sjuk.. Sen gick vi ner på stan. Där köpte jag tre stycken lotuslyktor till köksbordet. Äntligen lite färg i köket. Blev två små mörklila och en stor typ cerise. Nu fattas bara nya handdukar, sen e nog köket kalas för nu :)
Sen ikväll har jag och Christopher varit o kollat på film hos Madde och Jonas. Såg Beauty Shop, en helt okej film! Måste bara säga att Alicia kan (observera KAN) få en att vilja ha barn även om man inte vill det, så goo! Love you lilla fisunge!

Imorgon väntar mer skoj..:)

1 kommentar:

Lina Bergman sa...

jaa exakt! hur ska jag stå ut med dom?? men jag håller alla dörrar öppna än så länge iaf, fast det lutar nog åt gbg:) kramis